söndag 16 januari 2011

Ännu en födelsedag i huset!

Idag är det mamma, alltså jag som fyller år.
I morse i lagom sovmorgonstid vid halv nio kom maken med hela barnaskaran och sjöng för mej.
En massa paket fick jag också. Här nedan kan ni se vad som fanns inuti.

























Efter att ha öppnat alla fina presenter fick jag hembakad schwarzwaldtårta nere i köket.
















Så har det strömmat in ännu mer fina blommor och vänner;) Tack så hjärtligt för att ni finns och kommer ihåg mej på min dag!

1 kommentar:

  1. Varmt grattis på födelsedagen! Vilka underbara presenter du fick, gillade hammaren för där är någon som tänkt till:) Också väldigt omtänksamt att du fick sova på morgonen och dom kom och uppvaktade dej, sådant upplever jag lite väl sällan här;-)
    Bamsekram och ha en underbar dag, än om jag är en dag försent!

    SvaraRadera