lördag 16 januari 2010

Idag fyller mamma år!

Blev väckt på sängen av alla mina guldklimpar till barn och min underbare make.
Sång och paket och en god tårta och kaffe såklart!


Öppnar paket i sängen med Atli och Fríða som hjälper till!

Den goda tårtan. En variant på Scwarz-walds tårta. Mandel-bottnar och maräng, Knipereds-hallon och en massa grädde. Mums var det!

Alla fina blommor som jag fick! Tack spec till Anna och Benny och Lotta med familj!


Fina presenter! Av mamma en god bok och upp-läggnings-bestik. Av familjen fick jag de där fina efterättsskålarna som jag länge gått och trånat efter.

1 kommentar:

  1. Stort och varmt grattis söta du!!! Fina presenter och underbara blommor men bäst av allt är väl ändå när familjen uppvaktar dej, jag tycker det är sååå mycket kärlek i det!
    Jättekram till DEJ!

    SvaraRadera